2012. december 28., péntek

FASHION CLUB- karácsonyi ajándékok

Sziasztok!
Mindenkitől elnézést, hogy nem írtam bejegyzést, de sajnos nem volt rá időm. Ez az ünnepi pörgés meg stb elvette minden időm, ráadásul most beteg vagyok :/

Akkor a FASHION CLUB heti témája a karácsonyi ajándékok voltak
BOCSÁNAT A KÉPMINŐSÉGÉRT, DE TELÓ!!

A suliba kaptam először ajándékot az osztálytársamtól, méghozzá egy sminkkészletet. tartalma: egy kis tükör, 2 db szájfény és két db körömlakk :)
( Bocsi nincs kép)

Szüleimtől: Avonos tusfürdőt, körömlakkot, 2db gyűrűt és hozzá egy fülbevalót és pénzt.
Szomszédoktól azaz a barátnőm nagyszüleitől: igen mi velük is nagyon jóba vagyunk :) A barátnőm mamája Németországba dolgozik tehát onnan kaptam ezt- azt. Pl: egy virág illatú tusfürdőt, egy fürdőrózsát, egy kendőt és sok-sok édességet. Sajnos sok mindent elfelejtettem lefotózni xD

A barátnőmtől: Milka csoki, B.U Rockmantic parfüm ( a szürke)  és sok finom gyümölcscukor :)

A másik B.U parfümöt (Wild) a nagybátyáméktól kaptam :) Szintén tőlük kaptam egy kis virágos jegyzetfüzetet is.

Nagyszüleim: Pénz és csoki
Másik nagyszüleim: Pénz

Eddig ennyit kaptam, viszont még várható 1-2 helyről ajándék :)
Ennyi lenne és tényleg bocsi, de remélem megértitek.. Mivel full beteg vagyok szerencsém hogy volt már vázlatom...

És a többiek munkái:
Adri
Sunny


1 megjegyzés: